Talentek
Ezt a részleget azért hoztam létre, hogy azok is könnyen eldönthessék mire szeretnének talentolni, akik kevésbé tudnak angolul, hiszen itt megtaláljátok magyarra fordítva minden talentet.
A talentek neve melletti zárójelben látható, hogy mennyi potot lehet tenni az adott talentre, például: (0/3), vagyis maximum 3 pontot tehettek rá.
A leírásban alapból azt a helyzetet olvashatjátok, ha 1 egy pont van az adott talenten,míg a zárójelekben vesszővel, vagy /-jellel elválasztva látható, miként módosul a talent hatása további pontok rárakásakor.
Elemental
--------------------------------------------------------------------------
Convection (0/5):
Csökkenti a Shock, LIghtning Bolt, és Chain Lightning manaköltségét 2 (4,6,8,10) %-al
Concussion (0/5):
Növeli a Lightning Bolt, Chain Lightning, és Shock varázslataid sebzését 1 (2,3,4,5) %-al
Earth's Grasp (0/2):
Növeli a Stoneclaw Totem életét 25 (50) %-al, valamint az Earthbind Totem hatótávját 10 (20) %-al
Elemental Warding (0/3):
Fire, Frost, és Nature hatásoktól 4 (7,10) %-al kevesebbet sebződsz
Call of Flame (0/3):
A tűz totemjeid 5 (10,15) %-al többet sebeznek
Elemental Focus (0/1):
Megtanítja az Elemental Focus nevű képességet
Elemental Focus: Ha critical-t sebzel egy Fire, Frost, vagy Nature kategóriájú varázslattal, Clearcasting hatás alá kerülsz, ami csökkenti a következő két sebző varázslatod manaköltségét 40%-al
Reverberation (0/5):
Csökkenti a Shock varázslataid cooldown-ját 0,2 (0,4 / 0,6 / 0,8 / 1) másodpercel
Call of Thunder (0/5):
Növeli a Lightning Bolt, és a Chain Lightning critical sebzésének esélyét 1 (2,3,4,5) %-al
Improved Fire Totems (0/2):
Csökkenti a Fire Nova Totem késleltetését 1 (2) másodpercel, illetve a Magma Totem által generált threat -et 25 (50) %-al
Eye of the Storm (0/3):
Ha egy lövés vagy ütés critical-t sebez rád, 33 (66,100) % esélyed van, hogy 6 másodpercre Focused Casting hatása alá kerülsz. Ez idő alatt a shaman varázslataid varázslását nem hátráltatja sebződés
Elemental Devastation (0/3):
Ha critical-t sebzel egy varázslattal, a következő 10 másodpercben 3 (6,9) %-al nagyobb esélyed van, hogy az ütéseid critical-t sebeznek
Storm Reach (0/2):
A Lightning Bolt, és Chain Lightning hatótávját növeli 3 (6) Yard-al
Elemental Fury (0/1): Növeli a Searing Totem, Magma Totem, és Fire Nova Totem, valamint a Fire, Frost, és Nature kategóriájú varázslataid critical sebzését 100%-al
Unrelenting Storm (0/5):
Az Intellect-ed 2 (4,6,8,10) %-ának megfelelő manát regenerálsz 5 másodpercenként varázslás közben is
Elemental Precision (0/3):
Növeli a Fire, Frost és Nature kategóriájú varzslataid találati esélyét 2 (4,6) %-al, valamint csökkenti az általuk okozott threat -et 4 (7,10) %-al
Lightning Mastery (0/5):
Csökkenti a Lightning Bolt, és a Chain Lightning varázslási idejét 0,1 (0,2 / 0,3 / 0,4 / 0,5) másodpercel
Elemental Mastery (0/1):
Megtanítja az Elemental Mastery nevű képességet
Elemental Mastery: Ha használod, a következő Fire, Frost vagy Nature kategóriájú támadó varázslatod 100% eséllyel critical -t sebez, és csökken a manaköltsége is 100%-al
Elemental Shields (0/3):
Csökkenti az esélyt, hogy lövések (ranged),
vagy ütések (melee) critical -t sebezzenek rád 2 (4,6) %-al
Lightning Overload (0/3):
4 (8,12,16,20) % esélyed van Lightning Bolt,
vagy Chain Lightning varázslásakor, hogy manaköltség nélkül, egy második ugyanolyan varázslatot is rálősz az ellenfélre. A második varázslat fele sebzést okoz, és nem termel threat -et
Totem of Wrath (0/5):
Megtanítja a Totem of Wrath nevű képességet
Totem of Wrath: Megidéz egy 5 életű Totem of Wrath a lábadhoz, ami növeli a 20 yard -on belüli csapattársaid (party) varázslatainak találati esélyét, és critical sebzésének eséylét 3%-al---------------------------------------------------------------------------
Enhancement
Ancestral Knowledge (0/5): Növeli a maximum manádat 1 (2,3,4,5) %-al
Shield Specialization (0/5): Növeli a block esélyét 1 (2,3,4,5) %-al, illetve a block -olt sebzés mennyiségét 5 (10,15,20,25) %-al
Guardian Totems (0/2): Növeli a Stoneskin, és Windwall Totem által csökkentett sebzés mennyiségét 10 (20) %-al, valamint a Grounding Totem cooldown -ját 1 (2) másodpercel
Thundering Strikes (0/5): Növeli a fegyvereddel okozott critical sebzés esélyét
1 (2,3,4,5) %-al
Improved Ghost Wolf (0/2): Csökkenti a Ghost Wolf varázslási idejét 1 (2) másodpercel
Improved Lightning Shield (0/3): Növeli a Lightning Shield sebzését 5 (10,15) %-al
Enhancing Totems(0/2): Növeli a Strength of Earth, és Grace of Air Totem hatását 8 (15) %-al
Shamanistic Focus (0/1): Ha critical -t sebzel ütéssel (melee), a következő Shock varázslatod 60%-al kevesebb manába fog kerülni
Anticipation (0/5): Növeli a dodge esélyét 1 (2,3,4,5) %-al
Flurry (0/5): Ha critical -tütsz (melee), a következő 3 ütésed idejére nő
a támadási sebességed 10 (15,20,25,30) %-al
Toughness (0/5): Növeli a felszerelésektől kapott védelmedet (armor) 2 (4,6,8,10) %-al, valamint mozgás lassító hatások 10 (20,30,40,50) %-al kevesebb ideig vannak rajtad
Improved Weapon Totems (0/2): Növeli a Windfury Totem által adott támadási erőt (attack power) 15 (30) %-al, illetve
a Flametongue Totem sebzését 6 (12) %-al
Spirit Wreapons (0/1): Növeli a parry esélyét, és csökkenti az ütéseid (melee) által generált threat mennyiségét 30%-al
Elemental Weapons (0/3): Növeli a Rockbiter Weapon sebzését 7 (14,20) %-al,
a Windfury Weapon hatását 13 (27,40) %-al, valamint a Flametongue Weapon, és a Frostbrand Weapont sebzését 5 (10,15) %-al
Mental Quickness (0/3): Csökkenti az instant shaman varázslataid manaköltségét
2 (4,6) %-al, valamint növeli a varázslataid sebzését, és gyógyítását a támadási erőd (attack power) 10 (20,30) %-ával
Weapon Mastery (0/5): Növeli a fegyverekkel okozott sebzésedet 2 (4,6,8,10) %-al
Dual-Wield Specialization (0/3): Növeli a találati esélyed ha két fegyverrel harcolsz 2 (4,6) %-al
Dual-Wield (0/1): Off-hand -ben hordhatsz One-hand, és Off-hand kategóriájú fegyvereket
Stormstrike (0/1):Megtanítja a Stormstrike nevű képességet
Stormstrike: Megüti az ellenfeledet mindkét fegyvereddel, valamint
a következő két Nature kategóriájú sebzés, ami az ellenfelet éri 20%-al nagyobb. Ez a hatás maximum 12 másodpercig van az ellenfélen
Unleashed Rage (0/5):Ha critical -t sebzel ütéssel (melee), a 20 yard -on belüli csapattársaid (party) támadási ereje (attack power) nő
2 (4,6,8,10) %-al 10 másodpercre
Shamanistic Rage (0/1): Megtanítja a Shamanistic Rage nevű képességet
Shamanistic Rage : Csökkenti a téged ért sebződést 30%-al,
és minden sikeres ütésednek (melee) esélye van, hogy regenerál manáta támadási erőd (attack power) 30%-ának megfelelően---------------------------------------------------------------------------
Restoration
Improved Healing Wave (0/5): Csökkenti a Healin Wave varázslási idejét
0,1 (0,2 / 0,3 / 0,4 / 0,5) másodpercel
Tidal Focus (0/5): Csökkenti a gyógyító varázslataid manaköltségét 1 (2,3,4,5) %-al
Improved Reincarnation (0/2): Csökkenti a Reincarnation cooldown -ját 10 (20) percel, valamint növeli az életed, és manád, amivel feltámadsz 10 (20) %-al
Ancestral Healing (0/3): Ha critical -t gyógyítasz a Healing Touch -al, a célpont védelme (armor) növekszik 8 (16,25) %-al 15 másodpercre
Totemic Focus (0/5): Csökkenti a totemeid manaköltségét 5 (10,15,20,25) %-al
Nature's Guidance (0/3): Növeli a találati esélyedet ütésekkel (melee), és varázslatokkal 1 (2,3) %-al
Healing Focus (0/5): 14 (28,42,56,70) % esélyed van, hogy sebződés nem hátráltatja
a shaman gyógyító varázslataidat
Totemic Mastery(0/1): Növeli az olyan totemjeid hatótávját 30 yard -al, amelyek baráti célpontokra hatnak
Healing Grace (0/3): Csökkenti a gyógyító varázslataid által okozott threat -et
5 (10,15) %-al, valamint azokat 10 (20,30) %-al nehezebb ellenvarázsolni
Restorative Totems (0/5): Növeli a Mana Spring Totem, és a Healing Stream Totem hatását 5 (10,15,20,25)%-al
Tidal Mastery (0/5):Növeli a critical esélyét minden gyógyító, és Lightning kategóriájú varázslatodnak 1 (2,3,4,5) %-al
Healing Way (0/3): A Healing Wave varázslatodnak 33 (66,100) % esélye van,
hogy a célpontra rak egy 15 másodperces hatást, ami növeli
az őt ért további Healing Wave varázslatok hatását 6%-al. Egyszerre maximum 3 ilyen hatás lehet rajta
Nature's Swiftness(0/1): Megtanítja a Nature's Swiftness nevű képességet
Nature's Swiftness: Ha használod, a következő,
10 másodpercnél kevesebb varázslási idejű, Nature kategóriájú varázslatod instant lesz
Focused Mind (0/3): Csökkenti a rajtad lévő Silence, és Interrupt hatások időtartamát 10 (20,30) %-al. Ez nem adódik össze más hasonló hatásokkal
Purification (0/5): Növeli a gyógyító varázslataid hatékonyságát 2 (4,6,8,10)%-al
Mana Tide Totem (0/1): Megtanítja a Mana Tide Totem nevű képességet
Mana Tide Totem: Megidéz egy 5 életű Mana Tide Totem -et
a lábadhoz 12 másodpercre, ami
a 20 yardon belüli csapattársaknak (group), 3 másodpercenként feltölti a teljes manájuk 6%-át
Nature's Guardian (0/5): Ha egy sebzés 30% alá csökkenti az életedet,
10 (20,30,40,50) % esélyed van, hogy visszagyógyulod a teljes életed 10%-át, és csökkented a threat -ed a célponton.
Ennek a hatásnak 5 másodperc cooldown -ja van
Nature's Blessing (0/3): Az Intellect -ed 10 (20,30) %-ával növekszik a varázslataid sebzése és gyógyítása
Improved Chain Heal (0/2): A Chain Heal 10 (20) %-al többet gyógyít
Earth Shield (0/1): Megtanítja az Earth Shield nevű képességet
Earth Shield: Egy pajzsot tesz a célpontra, ami 10 percig van rajta, vagy amíg 6-szor meg nem sebzik. Amíg rajta van
a pajzs, 30% esélye van, hogy sebződés nem hátráltatja a varázslást, illetve minden támadás ellene 150-et gyógyít. Egyszerre csak egy elementalis pajzs lehet
egy célponton, és egyszerre csak egy célponton lehet Earth Shield